We had bowling yesterday and it was my first time. Weheee.. Barutah I pernah memigang bula bowling tu.. barat rupanya.. dukk.. menamparr.. mun tegugur di kaki nyaman tu rasanya macam spa treatment.. before atu, I had to pick up Dai yang batah kan menunggu aa.. be iron rambut tia segala.. hello.. aku kali ni aa.. bukan sundayyyy.. I'm not the one to impress.. haha.. anyways..
lapas atu di sanggul nya jua.. menampaa...
Of course, I only got 63. The first game I scored only 56.
I need to improve more before I challenge some of my friends nanti.
I'm really looking forward to play bowling again. It was actually fun and hopefully next time with more people. When is the next time? It will be soon. Keep checking. All are welcomed to join. Ok, from bowling we mamam..
The final performance for that night was a song called 'Sempurna' which was also the first song sang by the same lady for the event.--------------------------------------------------------
As promised, ni nah barang2 yang I ruah dari almari I aa.. Banyak pulang banarnya but malas I kan mengambar semua.. I ambil gambar yang berkenan di hati saja.. hayyy.. menampaaa tu si dai dengan mesin rumput nya~
Lets take a look..
I don'r remember this t-shirt. Nda I pernah memakai and nda I tau dari mana I dapat. Still muat but too big for my parut yang buncit masa ani.. krg kana ucap pregnant macam kaling yg mesin rumput aa..
I remember buying this tahun 2005 and it took me a while kan membali.. bepikir ku dulu.. at the end membali ku jua akhirnya after berulang alik masuk keluar kadai tersebut.. tapi sampai ani I nda pernah pakai.. dukk belipattt.. sampai nda muat sudah.. haha..
Ani adalah t-shirt Pytat gave me during my 18th birthday.. I wore it 2 - 3 times and now nda tia muat lagi.. kalau I pakai ketat hingga menjolok mata..QaLiX :D











0 comments:
Post a Comment